URBANISM - Depunere online cereri - Eliberare documente conexe

 
 
  1. Cine poate trimite solicitari

    Orice vizitator care are un cont activ pe site, in urma autentificarii poate trimite solicitari pentru eliberarea Certificatelor de urbanism.

  2. Cum ma inregistrez pe site

    Selectez optiunea Inregistrare si completez datele din formularul afisat: Nume si prenume, Email, Parola.
    Activarea contului de utilizator se face prin accesarea link-ului primit pe adresa de email declarata in formular.

  3. De ce sa completez toate informatiile din Profilul meu

    Informatiile inregistrate in Profilul utilizatorului sunt preluate automat in formularul Cerere pentru solicitarea unui Certificat de urbanism la fiecare deschidere a formularului. Astfel nu va trebui sa completati de fiecare data aceste informatii in formular.

  4. Cum generez si semnez formularul Cerere pentru emiterea Certificatului de urbanism

    Se parcurg urmatorii pasi:

    • Se deschide pagina Formular cerere in care se selecteaza tipul cererii ce urmeaza a fi depusa
    • Cererea online deschisa va fi completata automat cu informatiile inregistrate in Profilul de utilizator:
    • Se completeaza/modifica toate informatiile necesare depunerii cererii si se actioneaza butonul Genereaza Cerere care va salva formularul respectiv intr-un format PDF;
    • Se listeaza si se semneaza olograf sau se semneaza electronic aceasta cerere;
    • Daca formularul se semneaza olograf va trebui scanat pentru a putea fi incarcat pe site odata cu documentatia necesara eliberarii unui Certificat de urbanism.

  5. Cum trimit o solicitare noua pentru un Certificat de urbanism

    Se parcurg urmatorii pasi:

    • Se selecteaza optiunea Solicitare Noua;
    • Se selecteaza tipul de cerere;
    • Se incarca formularul Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism generat pe site si semnat digital sau olograf;
    • Se incarca pe rand documentele obligatorii solicitate in functie de tipul de cerere selectat.
      NOTA: Cererea nu poate fi trimisa fara a se incarca toate documentele obligatorii.
    • Daca mai sunt necesare si alte documente decat cele obligatorii se actioneaza butonul Document Nou pentru fiecare document care trebuie incarcat;
    • Dupa incarcarea intregii documentatii se actioneaza butonul Trimite.

  6. Cum ma asigur ca cererea a fost trimisa si inregistrata

    In urma trimiterii documentatiei respective se va primi un email cu numarul de inregistrare al cererii respective si lista de documente trimise.
    Emailul va fi trimis pe adresa inregistrata la crearea contului de utilizator, vizualizat in Informatii profil.

  7. Cum pot vizualiza cererile trimise

    In meniul principal al paginii exista optiunea Lista cereri care afiseaza toate cererile trimise din contul utilizatorului logat impreuna cu statusul fiecarei cereri in parte.

  8. Ce reprezinta statusul cererii.

    O cerere trimisa poate avea una din urmatoarele stari:

    • Inregistrata – este statusul cu care se salveaza cererea in urma trimiterii intregii documentatii;
    • Incompleta – aceasta stare poate fi schimbata de referentul din cadrul Directiei de Urbanism in urma analizei intregii documentatii si constatarii necesitatii unor alte documente;
    • In lucru – cererea este trecuta in acest status cand a intrat pe fluxul de elaborare a Certificatului de Urbanism solicitat
    • Finalizata – Certificatul de Urbanism a fost elaborat si semnat

  9. Cum vizualizez lista documentelor (fisierelor) depuse

    Din lista de cereri depuse selectez din coloana actiuni primul buton :
    In pagina deschisa va fi afisata lista documentelor trimise impreuna cu numarul de inregistrare al cererii, data depunerii si statusul acesteia.

  10. Cum stiu ce documente mai trebuie completate la documentatia depusa

    Daca in urma analizei dosarului de catre Directia Urbanism se constata ca documentatia trimisa nu este completa starea cererii va fi schimbata in Incompleta iar solicitantul va primi un email de instiintare cu lista documentelor care mai trebuie depuse.

  11. Completare Documentatie depusa

    Documentatia depusa poate fi completata oricand atunci cand are statusul Inregistrata sau Incompleta. Documentatia poate fi completata parcurgand pasii :

    • Se deschide lista de cereri depuse
    • Se selecteaza si se deschide cererea pentru care se doreste completarea documentatiei, prin actionarea butonului de vizualizare a documentelor depuse din coloana Actiuni;
    • In pagina respectiva se actioneaza butonul Incarca document si se selecteaza documentul de incarcat;
    • Se repeta actiunea respectiva pentru fiecare document solicitat.
    • La final se actioneaza butonul Trimite
    Incarcarea documentelor se poate face si direct din pagina Lista Cereri prin selectarea din coloana Actiuni a butonului [!]
    Dupa completarea documentatiei se va schimba si statusul cererii din Incompleta in Inregistrata.